lunes, 31 de agosto de 2015

Sumant 1 ens farem el doble de grans



L'Assemblea que ETP farà a finals de setembre ha de permetre'ns entendre de manera adequada la delicada situació política i social per la que passem i definir aquelles tasques més importants que haurem de desenvolupar per a poder construir la Unitat Popular que volem i trobar una eixida a la crisi favorable a la ciutadania i a la gent treballadora tantes vegades colpejades.

L'experiència de Grècia ens demostra clarament que això no va a ser fàcil, però també ens comença a indicar amb quines pedres hem d'intentar no ensopegar si volem aconseguir els nostres objectius. Molts de paral·lelismes es poden establir entre la Syriza grega i el Podemos de l'Estat espanyol, tant per a bé com per a mal. I de la mateixa manera que després de la il·lusió del NO al referèndum va venir l'enorme frustració per la claudicació del govern de Tsipras davant la Troica, ara el sorgiment de la nova formació Unitat Popular indica que la lluita no ha fet més que començar i que hi ha raons  més que fonamentades per a continuar tenint esperança i treballant per a l'empoderament i la victòria populars.

Amb aquest ànim positiu volem donar una nova empenta a Entre Tots Podem, per a fer que nova gent conega de la nostra activitat, participe als debats de l'Assemblea de setembre i es pose a treballar, tant dins com fora de Podemos i als moviments socials per la construcció de la nostra Unitat Popular.

Només que cadascuna de les persones que estem apuntades al grup d'EntreTotsPlaza fora capaç d'afegir-ne una altra, el nombre de membres es multiplicaria per dos. I això és justament el que us animem a fer, perquè segur que coneixeu a més d'una persona a la que els principis i manera d'actuar d'ETP li poden satisfer plenament.


Sumant 1 ens farem el doble de grans!!


Sumando 1 nos haremos el doble de grandes


La Asamblea que ETP hará a finales de septiembre tiene que permitirnos entender de manera adecuada la delicada situación política y social por la que pasamos y definir aquellas tareas más importantes que tendremos que desarrollar para poder construir la Unidad Popular que queremos y encontrar una salida en la crisis favorable a la ciudadanía y a la gente trabajadora tantas veces golpeadas. 

La experiencia de Grecia nos demuestra claramente que esto no va a ser fácil, pero también nos empieza a indicar con qué piedras tenemos que intentar no tropezar si queremos conseguir nuestros objetivos. Muchos  paralelismos se pueden establecer entre la Syriza griega y el Podemos del Estado español, tanto para bien como para mal. Y del mismo modo que después de la ilusión del NO al referéndum vino la enorme frustración por la claudicación del gobierno de Tsipras ante la Troica, ahora el surgimiento de la nueva formación Unidad Popular indica que la lucha no ha hecho más que empezar y que hay razones más que fundamentadas para continuar teniendo esperanza y trabajando para el empoderamiento y la victoria populares. 

Con este ánimo positivo queremos dar un nuevo empujón a Entre Todos Podemos, para hacer que nueva gente conozca de nuestra actividad, participe en los debates del Assembleda de septiembre y se ponga a trabajar, tanto dentro de cómo fuera de Podemos y en los movimientos sociales por la construcción de nuestra Unidad Popular. 

Sólo con que cada una de las personas que estamos apuntadas al grupo de EntreTotsPlaza fuera capaz de añadir otra, el número de miembros se multiplicaría por dos. Y esto es justamente el que os animamos a hacer, porque seguro que conocéis además de una persona a la que los principios y manera de actuar de ETP le pueden satisfacer plenamente. 

Sumando 1 nos haremos el doble de grandes!! 



0 comentarios:

Publicar un comentario